Happy valentine´s day!

Tjenare, dagen började med att det var simtävling , klockan 7 imorse fick jag gå upp! och varför det? för att det ska gå dåligt? tydligen.. gick inte så bra idag, har haft stora problem med mina knän och eftersom det var mycket bröstsim nu så.. var det ju verkligen bra! i alla fall, har spenderat halva dagen med Marre och Sofia! sötnosar <333
i alla fall, jag ska väl ligga och vara trött hela kvällen! tycks om det? <33
PUSS <333

Postat av: Veronica♥

Tjabba Tjena gullunge<33 Ja jag trivs i skolan :D Men jag saknar er super duper mycket<333 Jag lovar att komma o hälsa på snart ;)<33

Angående Hanna! Hon är i Thailand i tre månader, hon har varit där typ en till två månader nu så hon kommer väl snart hem ;)<333333



Puss älskar dig<333333

2010-02-15 @ 16:40:47
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback