Kungsberget 2010!

Hejsan nu orkar jag inte berätta allt som hände men det var sjuuukt kul, vi samlades 20 över 6 och bussen åkte 20 i 6, och vi kom fram vid 10, då rusade vi för att hyra skidor och allt, och sen var det bara upp i backarna som gällde! det var helt underbart att åka skidor! jag älskar verkligen det! ungefär vid kvart i 12 åt vi lunch och då var det inga där utan alla åkte skidor, sen när vi gick ut och åkte igen så gick typ alla in och åt, så i liftarna var det ingen kö alls! sen åkte vi runt lite och alla hoppade på airbagen, men jag vågade inte.. och sen åkte vi runt lite till och sista kvarten stod vi framför airbagen och då hoppade jag! och det var SUPER KUL! nu kommer lite bilder!

jag och mika i ankaliften, heeh..

hehe, aa liften och solen dårå :P

här är då Airbagen!

aa denna landade man på!

här är hampus när han hoppade.

LUCAS!!

Mika!!
aa det är typ dom flesta bilderna, hann inte ta bild när jag hoppade i airbagen eftersom det var sista kvarten! Och nu har jag skiiiiiiiiiiiit ont i min nacke, kan inte röra huvudet alls känns det som! nu ska jag kolla på tv och sätta nåt varmt på nacken!
Pusss <33

Postat av: Veronica♥

E de Hampus i 5c?? Saknar er jätte mycket och de verkade super kul :D♥♥♥

PUUUUSS!!♥♥

2010-02-24 @ 16:17:21
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: Mikaaaaa

Haha min hoppbild var fett ful :( <33

2010-02-25 @ 08:05:43
Postat av: Amanda

Svar till Mika: Neeej!! du var suuuper modig som ens vågade göra det!! :D <333333

2010-02-25 @ 14:35:06
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback