Örebro 10!

Hejsan svejsan! Jag vet, jag kom hem i söndags, men jag har varit sååå himlans trött så att jag inte har orkat skriva ett inlägg, eftersom det kommer att vara skit långt! så nu är jag lite piggare, så jag gör ett försök att skriva allt!

Fredag.
Samling var det kvart i 5 och då satte vi oss på bussen, först skulle jag, marre, sofia och ullis sitta längst bak i en soffa med bord, men vi fick tydligen inte sitta där... hehe.. så vi satte oss framför där, jag satt bredvid marre, och vi snacka om allt och så, vi kom fram ungefär vid halv 9, då åkte vi till skolan och lämnade alla våra saker, sen gick vi åt på en resturang, där tog vi hamburgare, och den var helt dränkt i ketchup! :( hahah, sen så gick vi till skolan vid kvart över 9, och blåste upp alla våra sängar och så, och alla killar sprang ut och ín och hoppa runt som galningar, ahahah. Sen somna vi typ vid halv 11.

Lördag.
Vaknade vid ungefär kvart i 6 på morgonen, satte på mig varma kläder för det var så tusans kallt under natten, det var typ - 25 utomhus! usch alltså! ungefär vid kvart över 6 gick vi och åt, sen gick vi en lååång promenad till simhallen, det gick väl ganska bra på simningen, vi kom 2:a i lagkappen, och eftersom det är Nordiska ungdoms simspelen , så kan man faktiskt säga att vi är 2:a i hela norden på just 4 x 50 rygg! :D cooolt va? hahah, sen så fick vi skjuts till maten och åt lunch, och sen gick vi till skolan och tog det lugnt, men det gjorde typ ingen kille alls! utan andre, wille och hannes typ sprang runt och satt på varandras axlar och sen kom dom mot min säng , och dom ramlade absolut inte med flit.. host ... på min säng!
hahah, sen gick vi till simhallen igen och det gick ganska bra .. vi kom 3:a tror jag .. aa det gjorde vi.. sen gick vi till skolan , åt middag, och sen köpte vi snacks och sånt, låg och pratade, kollade på film och sånt!

Söndag.
På söndagen vaknade jag likatidigt igen och vi gick upp och åt frukost, sen gick vi till simhallen igen och de gick itne så jääätte bra just då.. men vi vann 4 x 50 fjäril! vi är bäst i norden på det! moahahhahh! okej.. hehe överdrivet.. sen åt vi lunch och sen gick vi till skolan och myste ! och sen så gick vi till simhallen igen och simmade, och fick våran guldmedalj! och sen kom vi 3 i 4 x 50 bröst också! sen gjorde vi oss i ordning och snackade med nåra som kom från götebrg! hahah det var kul alltså!
sen kom bussen vid 18.30 och då åkte vi hemmåt mot stockholm, satt bredvid marre igen, och vi kolla först på ronny och ragge, och sen kolla vi på hundtricket :D sen kom vi hem vid ungefär halv 10 tror jag!
JAG VAR HELT DÖD ! DET BORDE NI FATTA!

aja, men jag bloggar mera senare!
puss <333



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback