20.48

Hejsan, sitter och kollar på tv med syrran, vi kollar på Bones och skiftar lite med Glee, eller det är bara repris men ändå, träningen gick bra , eller asso, jag fick ont i armen, men det var inte så farligt.. Mamma och pappa håller på med den nya datorn, eftersom vår andra krascha. så jag har pappas jobbar dator just nu.. eller nej det är inte jobbdatorn utan typ pappas gamla jobbardata som vi fick, han har en ny. usch, sitter här och snorar och snorar och har ont i halsen, och det hjälper inte med att dricka te. de är superdåligt! så jag får väl droga halstabletter resten av kvällen ! eller inte.. jag orkar inte, sitter och kollar på lite kläder och sånt. that´s gooood. men en sak är dåligt, på den här datorn funkar inte msn.. så jag nås på facebook!
men nu ska jag göra lite annat, bloggar mer imorgon! PUUUUUUSS <33333



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback