äntligen fredag!

hej! Idag började dagen med en lektion med bara film och julmust och sen kokosboll. sen hade vi SO, och då la nån en stink bomb, asso då menar jag en riktig. så hela klassrummet stank som fan, och vi tvingades sitta där inne, sen hade vi lunch och sen hade vi so igen, och sen hade vi idrott , vi åkte skridskor igen, och me sucks! jag ramla sjutton miljarder gånger, och mina tights gick sönder! :O aja, sen hade jag utvecklingssamtal, det gick faktiskt bra, jag är faktiskt duktig! sen gick ja hem och dushade och nu sitter jag på golvet med datorn, ska snart börja fixa mig för att jag ska på middag hos tim & andre. NAAAJS .
OCH IMORGON FYLLER JAG ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 13 ÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!11

gud va kul :D så ja kommer nog inte blogga så mke förns imorgon, ska njuta lite nu av dom sista timmarna som 12 åring! haha wonderful :D
PUSS <333333333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback