Dom sista timmarna och dom första timmarna 2009 & 2010 i text och bilder!

Hej! Okej, först och främst hade jag jätte tråkigt under dagen igår! Satt och geekade ett barn spel på datorn som handlar om att man ska dansa och sjunga och sånt! Hahah i alla fall, jag började göra mig i ordning vid 4, för vi skulle bli upphämtade vid 5! Så då satte jag på mig allt, sminkade mig och fixade håret! När klockan var 10 i 5 fick jag panik! för jag kom på att jag måste ha med mig inne skor! Så jag och mamma började desperat att leta efter skor, tillslut hittade vi varsitt par! Vi blev hämtade vid 20 över 5, alltså lite senare än vanligt. När vi kom in stod Sofia och Hanna där med stooooora leenden! ahha

Då åt vi chips och drack! Efter en lång stund, med mycket chips och nötter ätande , gick vi upp till soffrummet och kollade lite på tv, flummade och tog bilder! Efter sjukt lång tid gick vi ner igen, och åt mycket mera chips!

eh.. jaa som ni ser mumsar vi ju i oss ! Sorry för bilden! Haha, sen som ni ser ligger det ett fodral / dvd sak på bilden, den tog vi med oss upp och satte in i datorn och kollade på gamla bilder på mig och sofia, nåra på Hanna och nåra på Syrran :D

heh japp.. sen började jag och sofia att hjälpa till i köket! Vi gjorde faktiskt nästan hela förrätten! super bra va? haha vi fick lägga upp sallad, fixa med en olja och sist men inte minst fixa med laxen! SMASKENS!

Det tog ju ganska lång tid faktiskt ! Sen åt vi förrätten och jag, sofia och syrran hade en liten vin ( egentligen cola ) skola! Hahahah det var super kul! Efter förrätten gick vi upp igen och jag provade SPIKMATTAN!!

aaaow!
Sen gick vi ner igen och började med att laga varmrätten! Vi gjorde faktiskt vinsåsen! Och sen hjälpte vi till med lite annat också! När det var klart så var klockan kanske 10 på kvällen.. inte så mycket alltså, och när allt var klart åt vi oxfilé , potatis gratäng och vinsås till! SUPER GOTT!!! smaskens! Sen gick, jag , Sofia, syrran och Hanna och började förbereda efterrätten som Hanna och Sofia hade gjort! Choklad mousse! så vi la på glass, grädde, passionsfrukt, hallon, choklad sak, och kanel stång eller vad det nu var! och resultatet:

gott va? haha i alla fall, sen ställde vi ut efterrätterna och gick ut ! Jag o sofia flummade sjukt myckt alltså!

hahah favorit bilden alltså! Sen började vi frysa super mega mycket så vi gick in igen! Sen åt vi den braiga efterrätten , sen gick vi upp och dansade nyårsdansen ( video kommer sen ) hahhah, sen var det 5 minuter kvar !!!!!!!!

bild från sofias inlägg! Då var det bara att gå ner, ta ett varsitt glas med cider, ut och kolla på raketerna och skrika gott nytt år! Vi gick upp på berget och jag lovar man såg typ halva stockholm! Hela himlen small och det var skit mycket fina raketer!

en bild jag tog :D sen var det bara in, kolla på film och sen somna! vi somna vid 4 tror jag, vi försökte ju få tag på taxi för vi hade inga sov saker med oss eller nånting, men det gick inte så vi sov över hos dom! vi vakna sjukt sent idag alltså, halv 12!!!!!! :O

jag och sofia imorse!

Hopppas ni har haft det lika super bra som jag har haft det!
ETT NYÅRLÖFTE : JAG SKA HA GODIS FÖRBUD! :O:o:o:o:o:o:O ! :D

PUSS

Postat av: tova!!

vad rooligt <3

hah, vi åt precis samma mat som er :) hahah!!!!

2010-01-02 @ 21:03:30
Postat av: Amanda

Tova: Hahah gjorde ni ? :D <33

2010-01-03 @ 11:20:53
URL: http://akeii.blogg.se/
Postat av: Moony

Hej, Jättefin blogg o roliga bilder <3 ;D

Du verkar haft det kul på nyår :)

Kolla gärna in min blogg om du skulle känna för det

Kram

2010-01-04 @ 00:05:18
URL: http://iammoony.blogg.se/
Postat av: evelina

varför ska du ha godislöfte? :o de e jätet svårt ;) haha, aaah ja vill ha din kropp, så himla mycket muskler ;) <333

2010-01-05 @ 01:34:55

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback