Nu är jag faktiskt 13 år på riktigt!

hejsan! Skrev ju imorse, och då var jag lite vispad.. hehe jag var så glad för att alla hade kommit ihåg och sådant! Men nu har jag fyllt år, jag fyller år 23 januari 13.38, och nu är klockan 2, and that means? att jag är 13 år! PERFEKT!!!bloggar mera senare, ni fårha det bäst söötnosar!!
PUSS <333333

sorry, för bildtorka, men asso vi har ju ny dator, och jag hittar inte usb laddaren till min mobil, men när jag gör det kommer det mysiga bilder från skridskorna och ikväll! för just nu sitter jag i soffan med en av dom bärbara :D #<33


Postat av: hanna

tjooo<3

jag undrar om jag kan få din msn ( har skaffat det nu eller det va för ganska länge sen ) men om du vill skriva det på din blogg eller hur du gör får du bestämma<3 men jag vill gärna ha dii på msn så snälla snälla ge mii den<3

saknar dii<3 love you<33

2010-01-23 @ 16:34:54
Postat av: Amanda

Hanna: Jo visst, men du kan väl skriva din så kan jag adda dig? <333333

2010-01-24 @ 11:59:07
URL: http://akeii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback