Tisdag 19 januari

hejsan svejsan.
Imorse mådde jag inget bra alls, men jag gick till skolan för att inte komma efter med massa saker. Först hade vi spanska, första gången denna termin! ny lärare, hon heter Anna, hon var faktiskt bra! Sen hade vi slöjd, då skulle man rita ut saker och sånt, sen hade vi typ fri lektion i 15 minuter.. sen gick vi på lunch, och efter det så mådde jag inte alls bra, så jag gick hem, när jag var hemma satt jag och gjorde matte i typ 2 timmar, sen inte så mycket annat, jag provade att träna idag, bara för att jag itne har tränat på 4 dagar, och det gjorde suuuuuuper ont i armen, men jag simmade hela passet.

Imorgon är det onsdag, najs... jag har sovmorgon, guuuuuuuud va skönt, men nu ska jag kolla på en film på trean, som heter huset vid sjön, alla borde kolla på den! Den ska tydligen vara jätte bra!
men ni får ha de så bra, PUSS <33 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback