Torsdag, trött dagen!!

heejsan!
Usch, vet ni hur trött jag är nu? SUPER TRÖTT! i alla fall, första lektionen vi hade var engelska, då gick vi igenom engelska läxan och lite andra saker. Sen hade vi idrott, då hade vi skridskor! det var riiiiiiiiktigt länge sen, första gången de här året, och nu satte vi faktiskt på oss täckisar så vi åkte runt och slängde oss runt på isen! haha sen la jag , mika och Linnea oss ner i hörnet av isbanan och bara låg där och pratade och skratade. Sen var det lunch, sen samlades vi och gick vi till en bra backe, och åkte stjärtlapp och sånt, det var super kul, men shiiiit vilken brant backe och shiiiit vilka gupp det var alltså! kommer massa bilder senare! jag tror jag har brytit rumpbenet, haha. guuuud va jag har ont i hela kroppen! Sen fick jag och linnea låna mika och annas längdskidor, så då åkte vi vasaloppet, och guuuud vad det är svårt att åka långfärdsskidor, första gången för mig var det i alla fall! jag ramlade typ 27 gånger på ett varv! och varvet var jäääääääääääätte långt! eller det kändes så, jag blev typ varvad! hahah, nej nu fryser jag, usch alltså, mamma och jag ska snart åka och fixa massa saker, så jag skriver mer sen!
PUSS <33333333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback