Vi är coolast xD

SHOOOOBRÄÄÄÄH!
Sorry för att jag inte har nåra bilder, men som jag sa så har min dator dampat.. så jag håller på att leta efter USB laddaren och håller på att ta massa med kort i skolan och så, så det kommer massa bilder sen!

Just nu sitter jag med Nea, Ebba, Elise och Mika och vi är inne på " klubben " för killarna tog över klassrummet och grupprummet. Elise och Mika spelar typ vem där? och linnea spelar Mix max , och jag och ebba håller på med datorerna, vi börjar om en kvart, då har vi typ svenska :(
aja -.-.-.-.-.-.-
nej nu orkar jag inte skriva så mycket, slutar vid 20 över 2 så, jag bloggar vid 3, orkar inte logga in tidigare , hihi you know xD

aja ha det bäst!
PUSS <3333
 ps.  Vi är cooooolaste xD



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback