- I will fight till forever

Hej!
Sorry för ingen bloggning! Men det är 30 - 35 grader, vilken människa sitter inne vid datorn då? Haha, i alla fall, idag har jag varit i södesved med pappa och syster, fast vi stanna inte länge alls, sen åkte vi hem. Och då solade vi lite och så, sen kom Wille vid 4 och vi spela kort och kolla på tv, spelade Wii och badade i min vattenspridare och sånt ;) hoppade studsmatta gjorde vi också! Imorgon åker han till Spanien i 3 veckor! :O kommer sakna han <3 Men i alla fall, imorgon vet jag inte vad som händer, men kommer säkert sola och bada ;) haha <3
Men skriver mer imorgon! PUSS PÅ ER <3

jag på dannes land när vi skulle åka hem ;) <33


Postat av: Veronica

Sv; tack sööt!<3 men öppen scen va läääääääskigt xD PUSSAR<3<3

2010-07-15 @ 15:49:15
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va sööt du är♥♥



saknar dig♥ puss

2010-07-16 @ 17:09:16
URL: http://skojmedhanna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback