Kan man vara tröttare?

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat, men har varit ute i skärgården och idag har jag varit på SPA! Igår var det suuuuper varmt, jag var med Wille och vi badade och solade, myste o sånt! Sen igår kväll kunde jag inte somna för att det var så varmt, så jag somna klockan 4! Seriöst, och jag vaknade 8! För idag har jag varit på spa med mamma, och min syster. På Jasuragi! Vi tvagade in oss först, sen badade vi i varmvattenkällor och sen badade vi poolen, och jag somnade på en solstol.. hehe.. sen fick vi massage, det var jätte skönt! Sen åt vi lunch, jag tog nudlar med kött och soppa ;) det var jätte gott! Sen badade vi igen och tvättade oss jätte länge, det var jätte härligt! Och nu är vi hemma! Ikväll kommer min pappa hem som varit i London! Och han har köpt nya Converse till mig!

Aja, PUSS <333



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback