Ullis landställe! <3

Lördag: Vi åkte vid ungefär halv 10 - 10. Då åkte vi och köpte frukost och så, sen började resan mot öregrund! och jag somna efter en timme, sen när jag vakna hade vi bara 10 minuter kvar tills vi var framme! Haha, när vi var framme så spelade vi kort, sen kom Sofias familj också, sen så gick vi och blåste upp hotdogen, sen åt vi god lunch och skålade, pratade, åt, och skrattade! Efter det så åkte vi vattenskoter! Det var aaaas kul! Sen bada vi lite ;) jag ramla i när jag skulle leka med hundarna i vattnet! hah , sen åkte vi flera gånger, sen åkte jag med pappa och då körde jag själv, och jag körde i 69 knop eller vad det heter! Sen åkte vi vattenskidor! Marre och Hanna kom upp jätte länge! Jag och Sofia kom upp en liten stund sen ramlade vi ;) haha , sen åkte vi hotdog, det var jätte kul, jag åkte med Marre och Sofia, och först ramla jag och Sofia i, och sen andra gången vi ramla i så ramla alla i ! Hhaha, sen så chillade vi lite och så.. sen så åt vi förrätt vilket var skaldjur med grönsaker ! MUMSAN! sen gjorde vi i ordning sängarna och så, sen kollade vi lite på Gossip Girl. Sen åt vi middag vid 10 kanske, och de var jätte gott kött med potatis och feta ;) sen så fortsatte vi kolla på Gossip Girl och sen åt vi efterrätt vilket var vitchoklad panacotta som Ullis hade gjort! Jätte gott! Sen tog vi godis och dricka och kollade på Gossip Girl, och sen gjorde vi oss i ordning lite, låg och prata och kolla på Gossip Girl! Sen somna vi alla vid ungefär 3- 4!

Söndag: Vi vaknade vi kvart i 8! Eller var det kvart över 8? Men vi låg och drog oss jätte länge! Sen åt vi frukost och så! Sen kollade vi på Gossip Girl igen, snacka om värsta geeken? haha, sen vid 12 åkte alla familjer iväg, förutom jag då.. jag stannade kvar! Jag och Ullis chillade galet och så! Sen så paddlade vi till nåra kobbar på andra sidan och kollade på dom öarna! jätte trevligt, sen körde vi tillbaka, solade på skotern och sen på båten! Sen slockna vi båda vid 5 och vakna vid 7 ! Då kolla vi på tv! Och sen åt vi middag! Sen vad gjorde vi! Juste vid halv 10 - 10 åkte vi ut med skotern och kollade på vääärldens finaste solnedgång! Jätte fiiin! Sen spelade vi kort, satt vid datorn och chillade och sen vid 1 gick vi till våran stuga och låg och snacka och kollade på Gossip Girl till 4 ungefär sen somna vi!

Måndag: Vi vaknade vid kvart i 12, helt sjukt eller hur? Vi åt frukost och sen åkte vi in till " stan " alltså Öregrund och Östhammar! Det var ytterst trevligt, jätte fin stad! Och jag köpte schampoo, balsam och shower för 112 kronor, 6 st stora tuber! jätte billigt! Sen åkte vi hem igen, och gjorde lunch sen paddla vi på surfingbrädan till kobbarna igen och åt lunch och tog en fika och pratade och sen hade vi en konsär för havet! Vi sjöng jätte högt!... och fint! Sen var det min tur att paddla in i motvind! Vi höll på att ramla typ hela tiden! Men det var jätte kul! Sen när vi va precis vid bryggan var jag jätte stolt över att vi inte ramlat ! och då välte Ullis oss! hahahah, gud va kul det va! Sen så gick vi ut och sprang och tränade! Och sen gjorde vi middag och packade ner allting i kylväska, sen åkte vi in till Öregrund igen och la oss med båten vid scenen och kollade på Abba - konsär hela kvällen! Myyyyysigt! Sen åkte vi in i hamnen och köpte glass och sen åkte vi hem igen, då grilla vi marshmallows och åt dom! Sen satte vi oss vid stranden och prata jätte länge, och sen datorn, spela kort, och sen så gick vi till våran stuga och då snacka vi jätte länge , sen somna vi !

Tisdag: Vi vaknade vid ungefär halv 9, åt frukost och vi packade och så, sa hejdå till alla och sen satte vi oss i bilen och somna direkt, och vaknade av att vi nästan blev påkörda av en kille som inte kunde köra rätt i rondellen! Sen hämtade pappa mig i uppsala och jag sa hejdå till Ullis , kommer sakna ULLIS!!!!!!
 sen åkte jag hemmåt, och köpte jordgubbar, sen kom mina kusiner! Och vi hade jätte kul!


Det blev långt! Men värt att läsa!
PUSS PÅ ER <33



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback