Bjööörnööööö!

Hejsan svejsan :) förlåt för att jag inte bloggat , men jag blev lite halv sjuk i fredags, fick ont i magen :( i alla fall, det var jätte kul att paddla med klassen och det var super kul på Ullis brorsas student!

Idag har jag varit på björnö med hela lågstadiet , det var kul, men förväntade mig lite varmare väder, folk frös ju! Inte bra sommarn! Efter skolan gick jag hem till Mika och vi kollade lite på spotify efter låtar och så, eftersom mika har hand om musiken till vår klassfest :P

Och jag har varit ute och sprungit idag, riktigt härligt, sen körde jag ett styrkepass inne :P nu har jag dushat och nu ska jag kolla på Top model 13 snart!
PUSS <33

jag när vi skulle paddla i torsdags ;) <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback