Maffia!

Helloooo! Idag är det ju som vanligt simläger! Riktigt kul, det var en olycka på skurubron imorse så dom flesta blev väldigt sena till första passet men det gick bra ändå, efter första passet gick vi ut och hade landträning ( för er som inte vet så är det samma sak som fys eller styrkepass ) och sen körde vi fotboll på grusplanen! Sen åt vi lunch och då började jag få ont i huvudet, och sen efter lunchen började vi gå tillbaka mot simhallen och då fick jag jätte ont i huvudet.

När vi hade bytt om till badkläder så fick jag en alvedon eller det kanske var ipren men jaja, och det hjälpte efter en halv timme, vi hade väldigt skönt pass på eftermiddagen med bara " passa tider " :) sen så gick vi ut och hade 10 kamp och sen körde vi lite olika saker, sen satte vi oss på konstgräset och körde leken Maffia! Kan berätta nångång vad det är om någon undrar ;) det var kul, när allt var klart gick jag, Marre, Sofia, Ullis, Wille, Frida och Hannes till forum igen som vanligt, men vi alla drog tidigare för alla var så trötta :)

haha okej, jag har vitt på mej, stor bredvid Elin som sträcker ut benen och armarna ;)
det är David, Elin, Jag, Simon, Philip, Filip, Danne, Gustav och Olle i fyran!

Postat av: Victoria ♥

sv. Okej nice :)

inte mycket, ta de lugnt :)

2010-06-16 @ 18:49:30
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: TAAAACK TACK!! :D

2010-06-17 @ 10:28:22
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: jaaa tack :D fast den e inte slut än såå :D:d hihi

2010-06-17 @ 19:30:44
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback