Ny design!

Hej, jag har en ny design, den har en blandning av ljust, fin och lite humor i faktiskt , jag menar bilden alltså ;) Jag ville bara byta för jag tröttnade på den andra, bilderna var gamla och det var inte min stil riktigt! det kommer en sprillans ny lite senare efter torsdag, alltså kanske, fredag, lördag o söndag? vi får se! idag har det ju varit varmt? eller hur, eller lite mittimellan eller vad tycker ni?

Tror det blir på med gladiatorskorna imorgon va? :) imorgon ska min klass träffa sina blivande klasskamrater i sjuan så jag slutar tidigare eftersom jag ska byta skola, najs va? och på torsdag ska vi paddla, sen ska jag hem till Ullis! det blir aaaaaaaaaas najs! nu ska jag äta lite innan träningen!
PUSS <333

man måste få bjuda på sig själv, eller hur? <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback