Simning :)

Hejsan! Under veckan har jag ju varit på simläger och kommer fortsätta vara det, så jag har inte hunnit blogga så mycket eller ingenting alls! haha ;) I alla fall, igår så var jag på simläger ju och det var kul och sen efter det gick jag till forum med Wille, Hannes och Axel och vi hade det naajs. Och idag var det också kul och sen gick jag till forum med Sofia, Ullis, Hannes och Wille och nu är jag hemma, ska snart äta middag!

Det kommer inget bra på tv eller hur? Eller jag vet inte.. jag ska kolla snart! Var det någon annan en jag som såg Hairspray i söndags? Tycker den var jätte bra faktiskt! rekommenderar stort!

coola killar på våran avslutningsmiddag ;)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback