Slutade halv 1 idag! :D

Hejsan ! Igår fick jag allergisk reaktion i halsen igen, inte kul :( så jag var jätte trött imorse , men som tur var så hade jag sovmorgon till 9 , och då hade vi en lektion sen var det mat, och sen rast då spelade jag nogger med, mika, anna, moa, linnea, nea, ebba, elin, vendela, ja det var typ dom ;P sen så kom Filip och Oscar och då spelade jag och nea med dom för att vi åkte ut så mycket i med dom andra, och vi hade värsta spelet asso! fast Oscar och Filip vann över oss gånger 10000! haha sen hade vi en halvtimmes lektion och sen sluta vi, då stod jag och snacka med Oscar och Elise i typ en kvart, sen drog jag hem och nu relaxar jag lite inför träningen.

Imorgon ska min klass & jag åka och paddla kanot, det kommer bli as najs, men tyvärr inte mycket bloggning imorgon för jag drar till Ullis efter och där möter jag Marre och Sofia och sen blire PARTY :D <3

jag imorse, ska ladda in bilder efter imorgon då blire mycke bilder :)
puss <333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback