Sommarlov!! ( långt inlägg, LÄS )

Hejsan! Nu ska jag berätta om min dramatiska och roliga men ändå sorgsna dag!
Igår kväll, hade jag den roligaste kvällen med världens bästa 6:or! jag älskar er <3

Idag vakna jag ganska sent så jag fick göra mig i ordning ganska snabbt, sen gick vi till skolan och det spöregnade och det har aldrig regnat på en skolavslutning förut, så vi fick flytta in i gympasalen, och så sjöng alla, så var det dags för oss och vi sjöng School´s out, med Alice Cooper, och högtalaren hackade men vi fortsatte, sen höll rektorn ett tal och jag börja böla :O hah faktiskt jag gjorde det, sen så sjöng vi den blomster tid, då böla jag ännu mer, men blev tröstad av Mika och nåra till <3 Sen gick vi upp till klassrummet fikade och åt tårta fick en cd skiva med bilder på oss från 4an till 6an och jag började verkligen storböla alltså! sen så hade vi gråtfest, sen så stannade vi kvar lite, sen gick jag och mika hem till mig och bytte om sen ringde vi Emma och mötte henne vid cp, sen hade vi lite gråtfest igen, sen åkte vi in till stan!

På stan så gick vi runt i Gallerian på Hötorget och lite vid kungsträgården och T- centralen, och jag köpte ett par rosa solbrillor! riktigt najs, Mika köpte en tröja och Emma köpte en sak på Urban Outfiters! riktigt härlig dag!

Sen var det jätte många studentflak som åkte runt i stan och Mika ropa till dom och dom ropa tillbaka, riktigt kul att se deras smile i ansiktet, plus att dom stank öl :O

Nu ska jag mysa med min mamma och syster och äta Caneloni och sen ska vi smaska på Ben & Jerry´s <3

6bc, ni är världens bästa <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback