Jag har fått en ny mobil......

......tyvärr är det bara en lånemobil! tills min dumma mobil funkar igen, jag ska bara säga hur konstig den är! Den blev skit varm, lika varm som en stekpanna, jag brände mig på den, Ebba fick en stöt av den, den spelade musik när den var avstängd ( !!!!!!!! ) och den stänger av sig och sätter på sig och stänger av sig och sätter på sig, osv.
JAG ÄR SKIT ARG.

I alla fall till dagen! Jag har varit med Ebbilutten idag, och vi har haft det suuuuuper! Vi har varit i forum och haft det najs, Ebba köpte en tjocktröja och jag köpte ett linne ;D naaajs alltså! och sen har vi varit hos Telia och hållt på och tjatat och bla bla bla!! nu ska jag kolla runt lite!
PUSS <33

Bild på mig när jag åkte längdskidor, innan jag kom på att man inte behövde åka på gatan där det var is, utan att det fanns riktiga spår i skogen bredvid! :D <33

Postat av: Linn 4a

Hej!!!

Snygg blogg.

Gå gärna in på min blogg och släng dit en komentar här och där.

Kram//Linn. :) :-)

2010-03-12 @ 08:57:09
URL: http://lovemajalinn.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback