Härlig eftermiddag med brudarna <3

Shoo allihopa! Idag i skolan hade vi promenad med 3:orna och dom skulle gå till massa stationer som vi hade gjort, och jag var med Linnea och vi hade en hinderbana som alla klarade typ, men den va faktiskt svår! ni skulle bara veta, dom skulle sitta ihop med fötter och hoppa över häckar, det var nåra som var så små så att dom inte fick över benen! sen blev vi alla jätte blöta och smutsiga, träffade Sofia för hon hade friluftsdag på vår skola ;) Sen städade vi, sen åt vi och sen så hade vi utvärderings lektion och där vi skulle skriva utvärderingar och sånt :P det slutade med en idrottslektion med booboll.

Sen ringde jag till Ulliis och vi snacka lite, sen gick ja hem, packa ur väskan och la i lite saker sen drog jag till busshållsplatsen, och så kom bussen och där satt bruden SOFIA, så vi åkte till forum och träffade dom andra 2 brudarna, MARRE och ULLIS! vi hade det as najs, längesen jag var med dom utanför simningen! Så störtsköna brudar! vi har alltid en sorts humor! vi gick runt och letade efter studentpresent till Ullis brorsa men hitta ingen :D sen gick Ullis och Marre hem, sen så åkte jag och Sofia också hem :) Om 4 minuter ska min syster ha datorn, och jag ska plocka ur diskmaskinen ! ROLIGT VA?

Imorgon ska jag jobba i simhallen på en stor tävling, det ska bli najs. Vet ni hur mycket jag älskar att simma eller? Det är den bästa känslan! helt underbart!

Gillaaaaaaaaaaas! + Marre <3

Postat av: marrräääää

hahahah <333333333333

2010-05-29 @ 18:28:51

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback