Hemma igen!

Hejsan :)
Nu är jag hemma igen! Eller jag har varit det sen typ.. 11 imorse! Igår hade vi det riktigt najs! Jag, Anna, Vendela och Emma sov över hos Mika, och det var helt super kul! När vi kom dit så hade Mika fixat med en frågesport om Mika, och vem vann inte den frågesporten? JAG ;) nej men det var lika mellan mig och Anna och då så körde vi utslagsfråga och då var jag snabbast. Sen gick vi och hyrde film , vi kunde inte bestämma oss, men vi tog "Baksmällan" och sen " Hipp hipp hora " , sen gick vi hem igen, och då fixade vi oss, eller vi körde typ en " lek " där man var två och två , så hade man 20 minuter på sig att fixa en person med både smink och kläder och hår :D det var super kul, jag var med Anna, och jag misslyckades totalt på första, men Anna var skit grym , haha fast Vevs och Emz ägde ut oss direkt :D Sen fixade vi Mika och lockade hennes hår och allt, och sen åt vi middag, det var nog den flummigaste middagen jag har varit med om i hela mitt liv! så himla mycket skratt! Har massa videos! Sen gick vi ner och bytte om till myskläder och tog massa bilder och fixade våra frisyrer :D och sen åt vi tåååååårta!!! och flummade ännu mer! och Emz gick för att kolla på teater med sin familj och då kollade vi på " Baksmällan " och den har jag ju redan sett, men den var skit roilg :D hhahah sen kom Emz vid kanske halv 11, och då var det en kvart kvar på filmen, sen vid typ 11 så satte vi på " Hipp hipp hora " och den sluta typ vid kanske 10 över 12, då gjorde vi oss i ordning och såna saker, borstade tänderna och sånt, sen möblera vi om våra sängar lite , sen körde vi sanning eller konka, fast med mina kort som jag fick i födelsedagspresent , alltså " lätta versionen ". Sen pratade vi ännu mer och så somna vi vid typ halv 4, och sen vakna Emz skit tidigt, alltså vi sov i vardagsrummet och där har dom jätte stora fönster så det blev fett ljust. så alla var vakna vid ungefär 7 tror jag.. då låg vi och snacka och halv sov, sen gjorde vi frukost vid 8 och då åt vi mycket frukost! sen flumma vi runt och sen packa vi ihop allt och bara snacka och hade det skit kul och sen klockan halv 11 åkte vi alla hem! och nu har jag tagit ett härligt bad och bakat till min mamma :D
Just nu sitter jag på marken framför teven och kollar på Anna anka söker assistent, så nu ska jag dra,bilder kommer senare när jag sitter vid den andra datan! PUSS <3<3<333<3

Postat av: Vendela

Niice, ska också blogga om det! <3

2010-05-09 @ 17:33:16
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback