Hjärnröntgen imorse!

Hejsan!
Tänkte skriva imorse, men vi var tvungna att åka lite tidigare för det var enorma köer, tyvärr. Men nu bloggar jag! Jag hade tid 8.45 och när vi kom dit så gick vi direkt in och jag fick ligga på en bår och så fick jag ligga helt stilla och så tog dom massa kort och det gick jätte fort faktiskt! Sen var vi klara, då tog jag och Pappa en varsin bulle och satte oss ute i solen och åt :P

I skolan hände det massa saker! Sjukt rolig dag! :D + att vi typ hade sexualkunskap! eller vi kollade på en film , och det var ju såna saker, alla typ skratta ihjäl sig :P aja, nu sitter jag här har ganska ont i huvudet, ska kolla på top model, sen kanske jag ska hjälpa syrran och fixa och trixa lite med hennes cupcakes :P
ni får ha det bäst! så bloggar jag senare<333


Bild från förra veckan tror jag ... LÄNGTAR! <33
PUSS <33333333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback