I´m BACK!

Tjena!
Förlåt för att jag inte har bloggat något på 2 månader nu! Men tack Marlene som har bloggat lite åt mig! Visst är hon bra på att blogga?
Jag är i alla fall fortfarande " halvt sjuk " alltså är det bättre än vad det var förut.
Jag har fortfarande lite ont i huvudet och har åkt på en förkylning men den har börjat lägga sig nu. Har börjat gå i skolan nu också, började med att gå halvdagar alltså 2 - 3 timmar varje dag.. nu har jag gått hittils 1 heldag! det är ganska bra! Och på onsdag ska jag på hjärnröntgen då vi ska röntga min hjärna och se om det är nåt där..
Ja och jag går på mediciner och har gjort det i 2 månader, och alla läkare säger att det måste vara ett virus.

Men åter till bloggen! Jag ska göra en helt ny design där allt ska vara nytt och fräsht! Så hjälp mej lite! Jag har börjat med själva headern ! men vet inget annat så hjälp mej lite!

Vilka färger?

Vilken textstil?

VAD SKA JAG HA FÖR TEMA?

och ja, idag ska jag bara ta det lugnt som vanligt! Och ni får ha det så super så kanske jag bloggar lite till senare! :D
Puss <33

älskar den här bilden på oss! :D <333


Postat av: Johanna

Ljusrosa! Tema : vår, sommar och hav! :D <3

2010-05-02 @ 14:40:02
URL: http://jooohannaaas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback