Nya converse och en ny Dolce & Gabbana väska!

Shenare! Idag har vi varit runt och letat en massor! Vi har varit på marknad och sen har vi letat efter converse som vi hittade på foot locker! nu ska vi äta en sista middag här i Chicago! Har tagit 2 bilder på conversen och väskan!

okej, dom ser inte ut så , tänk er nyon grön istället! webbkameran är inte den bästa...
¨
och tänk er den här i samma rosa som jag har på min design och bakrund!
snygga va? har köpt nya joggingskor också och lite mer saker! ha det bäst <33

Postat av: Mika

Heejjj !! snygga saker! jag måste säga att det är friluftsdag imorrn ! jag var tvungen att säga det och det går inte att ringa dig! puuussss det börjar 8 samling vid IP

2010-05-17 @ 15:17:03
Postat av: Amanda

Tack Mika ;) tyvärr kan jag inte komma, planet är försenat :( <33

2010-05-18 @ 12:12:34
URL: http://akeii.blogg.se/
Postat av: Hannah<33

Heejj<33

Älskar dom dära Converse :D <3333 Super snygga vill också ha sona!

Hoppas allt är bra ? :)



Kraam Hannah ;)

2010-05-19 @ 18:47:33
URL: http://hannahsandell.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback