Shopping och parken!

Hej!
Nu har vi kommit tillbaka från en härlig liten tur ute i Chicago city! Först gick vi bort mot Millenium Park och jag kan säga att det är en härlig park! Fina skulpturer och såna saker, det fanns en stor vattensak mellan två skulpturer där man kunde typ gå runt i vattnet , där sprang nåra runt och skvätte på varann, sen gick vi ut för att kolla lite shopping, vi gick ganska nära hotellet, och precis när vi skulle gå tillbaka så såg jag Forever 21! Helt underbart! Köpte 2 tröjor därifrån! ni kanske får bilder senare :P Nu är vi väldigt trötta, eftersom klockan är halv 4 i Sverige, så vi ska väl snart krypa ner i sängen! Ni får ha det super!

Jag innan vi gick ut :D
PUSS <33333333333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback