Tollare övernattning!

Hej idag har ja vart me charlie, men nu ska jag berätta om övernattningen!

Först så samlades vi vid skolan och alla hade cyklar och så cyklade vi till boobadet och när vi skulle cykla så krocka en av föräldrarna och börja blöda ganska mycket i ansiktet och han var typ snurrig och det var fett läskigt, för jag hatar blod! men han var okej sen.. sen när vi kom fram så badade vi och det var typ 13 - 14 grader i vattnet, vilket ja tyckte va as kallt, så jag simmade typ bara från strandkanten till bryggan, men det var ändå ganska långt :P Men sen solade vi lite och sen vid typ halv fem - fem cyklade vi till tollare och så var vi ute lite i typ en kvart sen gick vi in och packade upp alla våra saker, sen så gick vi ut, och väntade as länge på maten, så jag, Vendela, Emma och Ebba bestämde oss för att gå en liten promenad så vi gick till utsikten och satt där och snackade tills det var middag, vi åt korv och så.. sen så väntade vi en stund och var ute och så.. sen gick vi in lite och snackade och sen grillade vi marshmallows och så .. sen gick vi till utsikten och då tog vi med chips och sånt, och åt det och då följde Lisa också med :)  Vi hade  det mys, sen var vi tillbaka vid 10 och då gick vi in óch bytte lite kläder sen gick vi ut, alltså jag, vendela, Emma, ebba, Linnea, Lisa, Axel, Viktor, Oliver, Kevin, Andreas och Henry och tog lite bilder och sen gick vi in vid kanske halv 11 :P sen körde vi sanning eller konka och det körde vi tills halv 1 - 1 :P och sen tvingade dom oss att sova, men ingen sov typ :P så vi var vakna till kanske 3 - halv 4 ;P sen vaknade vi vid halv 6 och det var skit ljust i gympahallen och alla var trötta och vi fick vänta 3 timmar på frukosten typ :D sen efter frukosten så körde vi norsk fylla och det var jätte kul :P  sen hämtade mamma mitt bagage och så cyklade jag hem :)
DET BLEV LYCKAT :)

Om 8 minuter börjar en film som heter A cinderalla story som jag gillar! bloggar mera sen! Bye <333

coolaste <3

" utsikten " <3

Axel is the SUPERMAN! <3

hahah elin .. xD <3

hahah viktor ;D <3

Emzz and Vevs i hamen :D <3
ja det kommer mer bilder senare! ni får ha det bäst ! puss <333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback