Vasa museét idag!

Hejsan!
Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa låt som Sofia tipsade om igår, den är sjukt bra, och det är Justin Bieber som sjunger, och jag gillar egentligen inte honom, men den här låten är riktigt bra faktiskt! I alla fall, idag var vi på Vasa museét och det var väl kul, fast Vevs va sjuk :( det var synd, vi hade i alla fall en guide som visade oss runt och visade och sånt, men det var riktigt kallt där inne, det var faktiskt varmare ute, i alla fall, efter det åt vi lunch, sen tog vi djurgårdsfärjan tbx till slussen och sen åkte vi till skolan, och då hade vi matte och sen lite engelska och läsning, och nu sitter jag här. Jag tänkte bjuda på lite vacka bilder från dagen.

Justin bieber ft. Jessica Jarell - overboard

älskar dej <3

bästa brudarna <33

Mika utanför grönan <3

Emma och Mika på djurgårdsfärjan <3
Ni är bäst <3

Nu ska jag göra en smoothie till mej och min underbara syster, och sen ska vi kolla på Top Model!
PUSS <333

Postat av: Vendela

:(

2010-05-04 @ 10:44:53
URL: http://vevs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback