Åland

Tja!
Okejdå, nu skajag skriva om Åland. Det var super mysigt och jätte kul! Vi simmade massa jobbiga serier men det gav verkligen någonting. På kvällarna brukade vi springa runt bland allas rum, eller gå till K market och skrämma ihjäl varandra ute, titta på filmer, snacka, och bara mysa.. tyckte det var super bra för det var massor som hade med sig datorer så man kunde hålla sig lite updaterad på facebook och sådant ;) i alla fall, jag har inte mycket att berätta, det var super kul i alla fall :) ett minne för livet i alla fall!
Tog faktiskt inte så mycket bilder, bara när André snodde min mobil och tog bilder, men det var inte så många bilder kan jag säga.. men jag snodde nåra bilder från Jack ;) han hade med sig sin system kamera , så det var lite kul, sen har vi filmat med våran tränares videokamera också, och undervattnet också, jag är stolt eftersom jag filmade under vattnet :D men i alla fall.. bilder!

jag och marrä på båten :)

Sofia och jag på båten, safa så snygg!!!!!!

haha okej.. sebbe typ lyfter mig ;)) lägg märke till att rummet är helt svart egentligen!

haha sofia och jag i sängen :))))))))))))))

ganska coola eller vad tycker ni?

haha ser ut som om jag och marre går i en sjukhus korridor!
Nej men nu ska jag börja fixa mig lite tycker jag! Ska jobba på world cup idag, så kolla på 1an vid typ 16.00 så kanske ni ser mig!
PUSS



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback