DISCO DIVAAAAAA

Tjenna bloggen!
(Haha töntig jag är )
Imorse tog jag bussen till skolans, som nästan varje dag, haha tove kom bakifrån när jag gick till skolan och sparkade mig på rumpan, jag bah WTF!! för jag trodde var nån främling haha! sjukt kul! I alla fall, vi hade spanska och vi fick tillbaka våran läxa, och jag är fett grym på spanska, hade bara typ 2 fel! Sen hade vi svenska, då skulle man intervjua varandra, så jag intervjuade Linnea, vi är fett grymma! Sen skulle man göra en presentation om varann :) ruuligt! Sen hade vi lunch, då blev det SNÖBOLLSKRIG!!! haha alla killar på oss, speciellt malin, fan va du var körd gumman :D sen när malin va dyngsur och blöt så vare min tur , haha usch jag blev typ söndermulad! sminket bara rann.. tur att man har vänner som har med sig smink till skolan! Sen hade vi media , och sen idrott, då åttorna skulle göra intagningsprovet typ med oss, som 98orna ska göra :) fett enkelt, vi spela typ fotboll, spökboll och sånt :) sen efter skolan fickjag vänta fett länge på bussen och blev mulad igen -.- nu är jag hemma och dunkar musik som fan :) IMORGON ÄRE FEKKE!!! haha nej men puss på er! <3

siri sötis & jag i skolan i hissen :D
PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback