Fanny & Linnea

Hej. Jag tänker inte ta upp det om igår, för jag tycker inte att alla behöver veta. I alla fall, imorse vaknade jag upp med att mina ögon sved jätte mycket, jag kunde typ inte se, men det var nog för att vi hade gråtit så mycket igår. Det löste sig i alla fall i skolan. Ja, inget speciellt hände i skolan, en helt vanlig dag :) Efter skolan beslutade sig jag, Fanny och Linnea för att åka hem till mig och mysa, så vi tog bussen hem till mig, och jag lovar att allt (!) var bussens fel! bara vi som fattar.. <3 När vi kom hem till mig, flummade vi, lagade mellis, oboy och toasts, och sen satte vi oss och åt, tog lite bilder, sen kollade vi på film. Den var fett läskig :O men den var bra :)
Sen hjälpte vi min syrra lite och facerapa henne och massa grejer, sen åkte dom vid kanske 7 halv 8 :) rolig dag vare! Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, är trött och mina ögon svider fortfarande :(
Men puss på er! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback