Nytt & frääsht!

Tja!
Har jobbat på en ny design, så vad tycker ni? Själv gillar jag den :)
Just nu dunkar jag musik och taggar! Har målat mina naglar i en vacker färg! :) vilken tror ni?
Det är typ turkos, som jag och fanny säger : TURKROSA! haha :)
I alla fall, simtävling idag! det blir kul! lite nervöööst! Mamma åkte till forum för att göra något, kanske köpa julklappar? hon ska i alla fall ha med sig hem en ny kofta till mig :) det blir ju roligt! :D
Nej men nu ska jag tagga lite till, äta lite och sen dra till tävlingen!
PUSS <3

igår innan jag bar mig ut till skolan :) puss på er! <3

Postat av: F

fanvadsötbild <3

2010-11-21 @ 22:12:07
URL: http://weidan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback