4 tiondelar ifrån Sum sim kval!!

Jag är så himla nöjd med det jag har simmat idag! Jag persade  med 5 sekunder! Jag har inte riktigt fått in det i huvudet än faktiskt ;O Jag tänkte bara innan loppet att nu jävlar amanda, nu ska du fyfan köra skiten ur dej! Så gjorde jag det, och jag vann heatet, även fast det var sidade hit! och jag hade ytterbanan! När jag kom in i mål, var jag så trött, jag hade svårt att andas, jag bara grät och grät! Jag vet inte varför jag grät, jag skulle ju egentligen varit glad, det var jag, men tårarna bara rann! Sen la jag mig mot kanten och bara grät, sen kom min tränare och hjälpte mig upp ur vattnet och kramade om mig och sa att det var jätte bra, då skakade mina ben så mycket så att jag inte kunde stå upp så jag var tvungen att lägga mig ner, och jag fortsatte att gråta! helt sjukt hur trött jag var ;O jag har nog aldrig varit så himla trött i hela mitt liv efter ett lopp, sen simmade jag av och tog det lugnt och bytte om, sen var det 100 fjäril, och jag var så himla trött så jag orkade inte det :D men jag simmade ju hela och var bara en sekund över pers så det gör inget :D
Men det var en sån himla härlig känsla, jag är verkligen på topp just nu! fan vad livet leker!
nej men jag måste tagga tills imorgon då jag ska Sum sim kvala igen!
Puss <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback