det har gått hål i mina uggs ;(

Hej! Kom ganska nyss hem, förlåt att jag inte bloggade igår! Men vårt internet här hemma dampade och det funkade inte.. och nu har vi bara 1 av 5 datorer som funkar, det kommer verkligen vara bråk om den ikväll! Haha :) i alla fall, imorse gick jag lite tidigare till busshållsplatsen för att träffa Mikaela, då stod vi och snackade lite, och sen kom Wille! Haha så vi stod och snacka ganska länge, mysigt värre! Sen började dom och då kom min buss, och på bussen träffade jag Elise och Simon så vi gick tillsammans till skolan :) idag har vi haft en chill dag faktiskt, bara 4 lektioner! Slutade 14.55. Nu ska jag chilla så att jag blir frisk tills imorgon för jag vill verkligen simma, simma är ju fan mitt liv, det kan ni ju inte ta bort?!?

Aja, puss på er! Har ingen bild :( fel dator för det :D


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback