inte bra!

Hejsan!
Gud, jag har inte sovit nåt i natt ;( har haft så jädrans ont i halsen, gör jätte ont när jag sväljer, och jag är täppt i näsan så jag kunde typ inte sova.. låg vaken från 3 - 6.30 typ ;/ men sen somna jag och sov till 11 , och nu har jag druckit te och tagit halstabletter och kollat på film så det känns lite bättre.
Idag ska jag nog bara chilla, funderar på att åka till forum för att köpa present till mamma som fyller år på tisdag!
Imorgon ska vi åka och simma med klassen, haha jag som var i den simhallen igår! kommer få flashback!
Nej men nu ska jag lyssna på musik och tänka på hur härligt mitt liv är just nu!
Det är såna stunder som man ska bevara och minnas! (:
PUSS <3

linnea & jag ;) <33


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback