kan fortfarande inte fatta att det ligger snö på marken ;o

Imorse träffade jag Mikaela på busshållsplatsen så då stod vi och snackade ganska länge tills min buss kom, och då gick jag på bussen och där träffa jag Elise och nåra andra kompisar, så vi tog bussen till skolan tillsammans ;) sen fick jag mina skolkläder! dom är jätte sköna faktiskt ;) sen hade vi spanska lektion med vikare, sen svenska lektion utan lärare, sen lunch och sen SNÖBOLLSKRIG, och sen media, då jag och fanny fick värsta skrattanfallet! skit kul! Sen idrott då vi körde badminton!
Efter skolan så gick jag, Maja och Elise till forum och Maja åt och vi satt och snackade, sen vid typ 4 så drog vi alla, så då gick jag till mammas jobb och åkte med mamma och handlade och nu sitter jag här,
har på mig mina skolkläder, sjukt sköna!!
och ikväll äre idol = OLLE! gilla stooort!

känns som om det var igår som vi satt där<3



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback