SANPELLEGRINO LIMONATA

ÄLSKAR JAG MEST I HELA VÄRLDEN, efter familj, vänner, pojkvän och sånt! Men aja, köpte det på moms idag! Påminner jätte mycket om Thailand, Malta, Italien och alla resor jag gjort! Saknar det ganska mycket, men Sofia fick mig på andra tankar! JULEN! tänk när det snöar, det är jätte kallt ute, man måste gå runt med dunjacka, man dricker varm choklad, åker skidor, och lyssnar på julmusik! Gud vad mysigt! Det längtar man efter, det känns som om min jul/ jullov kommer bli helt super!
Nej men jag ska nog börja dra mig, eller? är trött <3
puss <3


jag och tove när vi utmana killarna på fotboll ;) <3

Postat av: Anonym

2010-10-09 @ 22:41:18
Postat av: fannie

hej jag har VECKANSBLOGGTÄVLING var med och du får länk med andra ord 100 nya läsare;)

anmäl dig nu

2010-10-09 @ 22:41:51
URL: http://weidan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback