SERIESIM!!

Hola! ¿Cómo estás? Por supuesto, es estupendo, sentado aquí con mi primo dulce Trille, acabamos de almorzar! Hoy es seriesim! Ahora tenemos que mantenernos en la División 1! TAG AHORA!
Alguien sabe lo que escribir y comentar sobre esto, tendrá un enlace de mí!
Besos y abrazos!

Inte google translate inte.. haha den som vet vad det står får en länkning! puss <33

Postat av: syrran

det står så här: Hej! Hur mår du? Självklart, det sitter bra här med min söta kusin Trille, bara lunch! Idag är seriesim! Nu måste vi stanna i division 1! TAG NU!

Någon som vet vad jag ska skriva och kommentera den, kommer du länka mig!

Puss och kram!

2010-10-09 @ 19:35:40
URL: http://fkmode.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Hej! Hur mår du? Självklart, det sitter bra här med min söta kusin Trille, bara lunch! Idag är seriesim! Nu måste vi stanna i division 1! TAG NU! Någon som vet vad jag ska skriva och kommentera den, kommer du länka mig! Puss och kram!

2010-10-09 @ 19:44:19
URL: http://petrip.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback