Svar på frågestunden!


ungefär 3 och en halv månad :P


haha om det var! :D haha men inte lika kul när jag vaknade :( <33


ja gud vet varför.. nej men jag vet inte.. jag skriver av mig här, även fast jag inte
skriver så många " känslosamma " inlägg, men jag tycker att det är kul, och det är
ju bara roligare när man har många läsare :D <3



jag vet faktiskt inte.. vissa föds söta! :D hah nej men du är sötare ! <33
favorit godis.. har ingen aning.. polly och ahlgrens bilar! :D
sjäälvklart <33
elskar dig med gmn! <3



haha okej.. om du kollar på dom övre kommentarerna så ser du att han är min
pojkvän xD <3


rooosa!
frida, det är ju du din gulliga unge! :D <3
hund självklart! :D haha <3



nääää.. jo men självklart är jag det fannie :D <3


DET ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!
PUSS PÅ SKINKAN! <3


jaaaaa på alla frågor!
haha älskar dig fjärtis!
<3


tjenare!
okej, ja jag har pojkvän.
Villa
Choklad :D
Uggs helt klart <3
kram är mysigast :D

myskväll på vintern, och utekväll på sommaren <3


JAAA!!
Jag älskar helt seriöst min skola, haha jag vet inte varför, jag trivs väldigt bra!
om jag var nervös! jätte nervös!
CHAILATTE!
Jag har jätte många, Mika, Vendela, Emma, Linnea G, Fanny, Madde, Malin, Siri, Marre, Sofia, Ulrika! <3



haha det står bra till xD
jaa, inte skolan.. men barnen! hahaha <
33


haha inte längre, men jag var!
ahlgrens bilar och polly!!!
örebro, sigtuna, norrköping, massor! :D
H&M eller bikbok :D
jag vet inte riktigt.. inte när man simmar samma saker flera gånger, det tkr jag är skit tråkigt <33


Det var nog alla! :D hoppas ni fick svar på era frågor!
PUSS <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback