trying to get to you <3

Hejsan!
Igår sov jag ju över hos Malin med Linnea också! Super duper kul ju! :D haha vi har ganska knäpp humor ;) vi somna typ vid halv 2 - 2, vi typ decka :D haha sen vaknade vi vid halv 9 och åkte och kollade på Malins träning ;) sen åkte vi hem till Malin igen och sen hämtade pappa mig ;) då satt jag vid datorn lite hemma.. sen hade min syrra seriefinal i fotboll så jag drog till boovallen och kollde och dom vann med 9 - 0 och därför vann dom hela sanktan cupen :D Sen åkte jag och mamma till sickla för att leta efter skor till mig, men gud det finns ju inga snygga skor? vad har hänt ? skit fula skor finns det bara! eller jag hittar i alla fall inte nåra jag gillar eller vill ha.. så det var lite synd..:P

Sen när vi kom hem så decka jag i soffan och sov i typ två timmar ;) sen kollade jag, mamma och syster på pretty wild, ganska konstigt ;O men i alla fall och nu ska jag snart kolla på filmen " knocked up " :D
PUSS PÅ ER <3

haha jag älskar bilden.. vet inte varför, den är lite retard xD


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback