Felix herngren, myskväll och fotbollsgolf!

Igår var jag med Sofia, vi åkte ut med deras båt till saltis och myste och åt glass och då såg vi felix herngren! Cooolt! Sen åkte vi hem till sofia igen, packade hennes grejer och sen åkte vi hem till mig och kollade på två filmer, först " en prinsessas dagbok 2 " och sen " Mitt liv som popstjärna " :P sen drog hon vid 21.00 ungefär ;)

Idag i skolan var det vanlig dag tills 15.15 då åkte vi till hellasgården och spelade fotbollsgolf! Jätte kul vare, men vi alla va jätte trötta, om ni inte fattade det så slutade jag då alltså 17.30 - 17.40 -.- iiinte kul, och nu är jag helt slut!

Åkte med pappa till sickla för att handla sovsäck och sovunderlag till höstkampen också! PUSS <3

Postat av: Lillmia

<3 Läs och komentera!!! Jag har börjat bloggat igen, ny heater, nya inlägg, ny om start :) Och nu ska jag ligga i minst ett inlägg om dagen !! :D Hjärtligt välkommen till http://lillmiiaa.blogg.se/ :) <333

2010-09-07 @ 12:52:19
URL: http://lillmiiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback