Kollo idag :) <3

Japp så vare, först när vi kom fram så körde vi lekar typ, och då skulle man doppa huvudet i vatten och leta efter ett äpple och bita av det, och sen skulle man springa och leta efter en sockerbit i mjölet! usch, snacka om att det inte såg trevligt ut kan jag säga! Sen hade vi typ fritt, då gick jag , linnea och Madde och paddlade kajak :P fett kul, vi hade tävling med Knutte, Calle och nåra :P vi förlora.. hehe najs va? neeej! Sen hade vi typ en hopptävling med gungan och vem vann den? inte jag i alla fall.. hehe knutte vann den :P sen åt vi typ lunch och så :P sen så hade vi fritt då satt jag, linnea och Tove inne och skrattade ihjäl oss tills vi började böla! Såååååå kul! Haha, sen så gick vi ut och satte oss i en gunga och chillade lite, o då kom malin, fanny, edina, jossan, och massa till ;) Sen gick vi in och då körde vi nån lek med massa påståenden :D sen skulle vi göra en lek att man skulle skicka ett papper vidare med munnen och om man tappade det så skulle man pussa den som satt bredvid ;O jag har inte sett så många pussa varandra på munnen i hela mitt liv ;O haha :P i alla fall, sen så åt vi typ mellis, sen fick jag, maja, linnea och Malin diska efter det .. sen gick vi ut och hade lite skoj ute och snackade med alla tjejer, vi hade typ " tjejsnack " i gungan :P sen drog vi hem vid ungefär 17.00 så jag kom till nacka trafikplats vid halv 6 :p sen gick jag till mamma så åkte jag hem! Nu är jag trött! och lyssnar på musik.. :P <333 men puss på er! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback