Bästa dagen med bästavän!

Tja!
Igår tränade jag från 8 - 10, sen åkte jag hem, sminkade mig lite och sen vid 11 åkte jag till älta och till fanny, vi handlade när jag kom fram, och sen så gick vi hem till henne packade ihop grejer, lyssnade på musik, och gosade med hennes husdjur, sen gick vi till strålan med Molly också, när vi kom fram så satte vi oss på bryggan och hade picknik, och det var as najs, vi pratade och myste som alltid! Sen vid typ 3 gick vi tillbaka hem till henne, vi tog en liten omväg...haha. Sen satte vi oss i soffan och satte på as hög musik och läste ur roliga böcker och lekte med hennes super söta kattunge Mango! Sen vid halv 5 så drog vi till busshållsplatsen, och då ser vi bussen komma så vi typ kubba liiivet,haha vi träffa Jesper också.. medans vi sprang.. men vi hann med! Då åkte vi till forum och gick runt och kollade lite, sen satte vi oss uppe vid Claes ohlsson och snackade och spanande lite... OMG säger jag bara! Perfekt perfekt perfekt! Sen åkte jag hem, och kom hem vid typ 7. Och igårkväll spenderades kvällen framför skype :) Idag ska jag till forum nu.. snart, och kolla lite med en frisör, men ska inte klippa mig, sen ska jag kanske till Fannys landställe! Men vi får se!
HA DET GÖTT!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback