FREDAG och halv studiedag!

Tjatjatjatja.. på alla språk som någonsin finns och kommer finnas! Idag slutade vi 11 för vi hade halvstudie dag, skulle vart med Vendela, men hon blev tyvärr sjuk. Så jag och Fanny drog till forum och gick runt, haha flummade som attan! Sen träffade vi Tove också, vi gick runt och flummade, haha jag dör, vilken humor vi har alltså! hahah! Går inte precis att berätta detaljerat, skulle liksom ta 10000 år att skriva! haha, men vid typ 2 halv 3 så drog fanny, och då satt jag och tove och lyssna på musik och typ smådansade, sen bestämde vi oss för att ta bussen hem till henne, då gjorde vi det, och sen när vi kom hem till henne så åt vi, och kollade lite på tv, sen drog vi upp på hennes rum och typ satt vid datorn, och tog massa knäppa kort som vi skrattade så himla mycket åt, asså det rann tårar ner för mina kinder, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Helt sjuuuukt! sen spelade vi in massa videos, och sen vid 6 - halv 7 kom mamma och hämtade mig, och vi drog och handlade. Köpte jordgubbar!! sommarkänsla ffs! fast lite tråkigt att det precis regnade.. hahah! Men ska vara social mot familjen, PUSSAR!

jag och tove i vemdalen, hahah ni ser ju hur vi är........ ;)

Postat av: Ebba

Heej gullis :) vi måste ses snart :) saknar dig <333

2011-04-09 @ 13:03:53
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback