S A F A L I T O !

Tja!
Bra början på mitt påsklov kan jag verkligen säga! Igår åkte jag till Sofia, och då så packade vi ner lite piknick och drog ner till boobadet och fikade där och köpte paj och pratade. Sen så gick vi till fiket igen och Sofia köpte en latte och sen köpte vi såpbubbler och sprang runt med det! Sen gick vi hem till henne och la oss ute med filtar och täcken och pratade och myste.. sen bestämde vi oss för att dra ner till boovallen, där satt vi och snacka och sen spelade vi lite fotboll också! VI VAR BÄST, OKEJ?! vi ska faktiskt spela VM :$ i alla fall, sen gick vi hem till henne vid 7 och då åt vi middag och sen kom pappa och hämtade mig vid 8 typ. Sen kom jag hem, dushade, pratade i telefon och sånt, natten var helt hemsk.. jag kunde inte somna för att jag hostade så mycket, så jag sket i det och satt uppe med ipaden på facebook och chattade med sociala nattfolk :) hahah idag ska jag kanske vara med safa om hon vaknar!! HAHA , puss





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback