SOFT!

Så soft dag i skolan idag alltså! Först spanska, vi fick tillbaka några läxförhör, och sen så drar vi till sickla och står där typ as länge och väntar på att få komma in, men gubben släpper in massa andra bara för att alla inte va där, sen kollar vi på skolbio, alltså " tusen gånger starkare" det var väl kult! Hhah efter det, så drog jag, Fanny, Malin, Linnea, Jonte, William, Fanny och Melissa till donken. Där satt vi typ as länge, sen drog vi tillbaka till skolan, och sen så hade vi info om orissa dagen och sen så slutade vi EXAKT 13.37! eppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic!
Då drog jag hem och åt och chilla, sen kom Safa och hämtade mig, och sen tränade jag! Det var en skön träning, och nu är jag hemma :) ska snart äta middag ! PUSSAR

ge mig sommar.

Postat av: Ebba

Fråge stund på bloggen :)<333

2011-04-09 @ 15:48:04
URL: http://ebbavagar.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback