Hit it, qualid, frillan what up, futurcop you know what it is

Garvar åt rubrikeeeeen.. haha!
TJA!
Idag i skolan var det en vanlig torsdag, på idrotten spelade vi fotboll, det vart nice. Efter skolan träffade jag min syster och vi drog till forum och åt pasta sallad, och sen gick vi runt och kollade på lite kläder och sånt, sen så fikade vi och sen gick vi båda till träning, det var super kul att spendera lite tid med min underbara syster! Nu sitter jag här, har kollat lite på Sveriges värsta bilförare, men dunkar mest spotify! :) IMORGON, efter skolan ska jag träffa min kära vän Anna!! Kommer bli sjukt najs!
PUSSS PÅ ER!! <3

Gammal bild på mej & Anna från vässarö 09!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback