Shhuuu mmyaay... woooaaooouuhh

TJA!
I söndags var jag med Ullis, och vi var i forum, hemma hos henne, och sen hemma hos mig! Det var fett najs att träffa henne igen och prata med henne! I måndags hände inget speciellt, hade komp så jag slutade kvart i 3! Så jag åkte hem, haha syrran och emma skrämde livet ur mig! OMG jag blev fett blåst!! Idag i skolan hände inget speciellt faktiskt, roligt som vanligt! Efter skolan drog jag direkt till träningen och jag fick mina omdömen idag! jag är faktiskt ganska bra!! Det ända felet är typ att jag pratar lite mycket bara! Imorgon slutar jag kvart över 2 så jag drar hem innan träningen, fett nääjss! På torsdag ska jag dra till forum med min syster! 
Fredag, inga planer, vi får se om det händer något speciellt!
PUSS

min bejb & jag i vemdalen! sakna, vill dit NU NU NU NU!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback