Sitter i bilen påväg upp till Lofsi!

Tja! Sitter i bilen just nu, vi har precis stannat i Ljusdal för att äta, vi åt fet mat, haha men det var typ det ända som fanns där, sjukt söt stad, som i en film typ! I alla fall, jag har min systers dator, men jag har med mig min egna dator också, men vi vill inte slösa batteri.. Jag har sovit, somnade med mössan ovanför ansiktet, fint amanda! Alla kollade typ på mig i Ljusdal, alltså kollade snett på mig, vadå? Jag har på mig en rosa mjukis dräkt och sen så har jag min pälsbolls mössa, stockholm brud?! 
Nej men det kommer typ brytas snart, lite svårt med internet i bilen, men jag updaterar säkert om jag orkar när vi kommer fram! PUSS

jag och syster för någon minut sen!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback