Stan med brudarna!

Tjo!
Igår var det fett lame i romme, men vi gjorde det sjukt kul! " Du tappa något!!!....FARTEN!!! " ahahahahah! I alla fall, var sjukt trött igår när jag kom hem så jag somna typ direkt, gick ju upp 04.25 igår! I alla fall, idag hade vi bara två lektioner, så jag slutade 10.00 och då drog jag, fanny, linnea och carro till stan och hängde där, gick runt och hade det sjukt kul! Hahaha haff och turkattack! :) Sen åt vi lunch på tacobar, och sen gick vi in på buttricks haha, det var roligt! Nu ska jag snart träna, men jag har lite ont i huvudet, hade ont i huvudet hela dagen igår också.. inte bra! Men jag chillar lite! 
PUSS

vemdalen ♥

Postat av: Nelly Fransson - Tumba's strösta blogg.

Jag vet ;)

2011-02-17 @ 16:40:45
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Postat av: Hannah ♥

Sjukt fin blogg! :)

Gillar den :)

2011-02-17 @ 19:52:53
URL: http://himie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback